INSTÄLLT! NU-dagarna 2024

Vi arrangerar utbildningsdagar för att stärka vår kompetens och yrkeskunnighet kring nyheter som uppstår inom vårt arbetsområde.
Vi kommer att genomföra Årsmötet på fredagen den 18/10 kl 09.45-10.15.
Styrelsen önskar att Ni har möjlighet att delta då det handlar om föreningens överlevnad – vi kan inte genomföra ett årsmöte om inte medlemmar deltar. Kan vi inte ha årsmöte så innebär det i slutändan att föreningen inte kan drivas vidare.

För att delta på årsmötet:

Anmäl er till

Styrelsen kommer i stället för NU-dagarna att ha ett längre möte med Peter Munch från Sveriges Företagshälsor gällande den utveckling som sker inom branschen.

Vi kommer även att försöka få till träffar med övriga föreningar inom FHV.

Styrelsen jobbar vidare för att driva våra frågor vidare – men ni som medlemmar är otroligt viktiga för oss.

Lämna motion till årsmöte

Som medlem har du möjlighet att påverka föreningens fortsätta arbete genom att skriva en motion. Motionen behandlas på årsmötet.

Glöm inte att nominera!

Vem tycker du ska bli årets företagssköterska? Låt oss veta!

Ansök om att bli medlem

Fyll i formuläret för att bli medlem i Riksföreningen för Företagssköterskor. Vi granskar manuellt formuläret och skickar sedan ut inbetalningskortet till dig.

Lämna motion till årsmöte

Vem tycker du ska bli årets företagssköterska?

Du fyller först uppgifter om den du nominerar och sedan uppgifter om dig. Fält markerade mer * är obligatoriska.

ÅRSMÖTE 2024

NÄR: 18 okt. kl 09:45-10:15
VAR: via TEAMS

ANMÄLAN FÖR MEDLEMMAR
Anmäl dig till: kassor@foretagsskoterskor.se

vi ställer in NU-dagarna

Det är med sorg vi informerar om att årets NU-dagar behöver ställas in pga lågt deltagarantal. Det är en väldigt tråkig utveckling som sker gällande intresset för att fortbilda verksamheterna inom FHV.